vineri, 6 iunie 2008

Widget Adsense

Daca folosesti acest serviciu ca mine blogger.com (blogspot.com) si folosesti widget-ul adsense vei afla prin acest intermediu ca tu iti platesti host-ul fara sa vrei din adsense.Am studiat de mai multe ori aceasta pagina cu codul sursa si am identificat google_ad_host , adica aceste doua linii :
google_ad_client-"pub173951**********"; - asta este cod-ul meu de client
google_ad_host pub=”-1556223355139109″; -acesta este cod-ul host-ului.
Am ajuns la concluzia ca daca noi primim un click pe reclama de la adsense se duce un procentaj de bani si la google_ad_host , altfel nu pot sa-mi explic de ce au bagat acesta linie la acest widget adsense.
Pentru a numai platii hostul intrati aici https://www.google.com/adsense/account-access si dati click pe dezactivati accesul / disable acces ca in imaginea de mai jos

Acum scoateti widgetul adsense si creati un element cu HTML/JavaScript .

Aici introduceti un cod adsense si salvati, apoi asezati unde vreti elementul bineinteles in functie de template.

0 comentarii: