Aveti multi vizitatori si clicuri pe reclame , dar veniturile generate sunt prea scăzute? Acum, ar trebui să priviţi mai atent la ce tip de reclame apar frecvent pe site-ul dumneavoastră.
Cu două săptămâni în urmă, am descoperit un mare site care reduce cantiatatea de MAE. Am adăugat link-urile pentru a-mi Filtru de reclame competitive, deoarece nu a existat nici un url înainte.Am verificat AdSense de venituri zilnice şi am constatat că câştigurile mele au fost în creştere.
O modalitate de a împiedica aceste site-uri de la site-urile care apar este prin intermediul filtrului de reclame competitive. Da, este consumator de timp pentru a trece prin toate site-urile dvs., dar el de fapt plateste off. Acest site (ADS lista neagră) este demnă de a fi vizitat în care compilează o multime de site-uri MFA. Puteti trimite site-uri web url-ul dvs. de cuvinte cheie şi site-ul dvs. pentru a găsi site-urile MAE, care sunt asociate cu site-ul dvs. web.Personal, am mai degrabă monitorul meu de site-uri web pe baze regulate după cum as putea filtra cu precizie de MAE în mod frecvent site-uri care apar pe site-urile mele şi pentru ceea ce este în valoare de, Filtru de reclame competitive permise doar 200 de depuneri. Deci, trebuie să fie selectivă, nu de a alege site-urile MAE, care ar putea afecta, nu vă veniturile adsense.

0 comentarii: